Dołącz do Naszego Newslettera już teraz. Zyskaj kod na 3% rabatu.

pytania? zadzwoń!

(+48) 694-630-217 lub napisz sklep@e-zimpaz.pl |

 pn - pt: 8:00 do 16:00

Pytania i odpowiedzi

Chcesz poruszyć jakąś kwestię? Nim napiszesz sprawdź najczęściej zadawane pytania.

1). Czy posiadamy miejsce w którym można zobaczyć ekspozycję?
Jesteśmy producentem mebli tapicerowanych. Prowadzimy sprzedaż mebli przez internet a co za tym idzie nie posiadamy własnej ekspozycji. Co nam to daje? Jakie są tego korzyści? Internet to nieograniczona baza produktów. Nie mamy miejsca które by nas blokowało. Posiadamy kilkaset produktów gdzie w sklepie stacjonarnym nie moglibyśmy sobie na to pozwolić. Dodatkowo nie jesteśmy obciążeni kosztami utrzymania tak dużej powierzchni więc możemy oferować ceny niższe nawet do 30 procent.

2). Czy wszystkie meble są objęte gwarancją?
Oczywiście że tak. Każdy oferowany przez nas produkt jest zupełnie nowy, wolny od wad i posiada 24 miesięczną gwarancję producenta. Produkt zakupiony na działalność gospodarczą posiada okres gwarancyjny na okres 12 miesięcy.

3). Czy można odbierać meble samemu w siedzibie firmy?
Tak jednakże prosimy o informację drogą mailową lub telefoniczną w tej sprawie. Po przygotowaniu zamówienia informujemy kiedy jest ono do odbioru. Podczas odbioru osobistego przysługuje rabat w wysokości 5%.


4). Złożyłem zamówienie jednak zdecydowałem się na inny kolor. Co teraz?
Klient ma prawo do zmiany swojej decyzji nie dłużej niż trzy dni po złożeniu zamówienia ze względu na proces produkcyjny.


5). Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem każdy klient ma prawo do zwrotu przedmiotów zakupionych przez internet w przeciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszt ponownej wysyłki pokrywa kupujący. Warunkiem koniecznym jest ponowne zapakowanie mebli które są nie skręcone oraz nie posiadają wad ukrytych.

6). Jak wyglądają reklamacje?
Reklamowane elementy są naprawiane lub wymieniane na nowe. W przypadku mebli tapicerowanych przedmioty zabieramy na naszą halę produkcyjną ponieważ nie ma możliwości ich naprawy na miejscu u klienta. Czas odbioru reklamacji od klienta do 3 tygodni. Czas ponownej dostawy do 14 dni roboczych. Należy doliczyć czas poświęcony na wysyłkę.


7). Czy można zakupić meble na raty?
Tak. Więcej informacji uzyskają Państwo w zakładce "Formy płatności" lub "Raty".


8). Czy można zmieniać wymiary mebli?
Nie można zmieniać wymiarów mebli ponieważ pochodzą one z produkcji seryjnej. Niektóre modele mebli tapicerowanych można zmniejszyć lub zwiększyć. Więcej informacji można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl