pytania? zadzwoń!

(+48) 694-630-217 lub napisz sklep@e-zimpaz.pl |

 pn - pt: 7:00 do 15:00, sb: 10:00 do 14:00

Dostawa i koszty wysyłki

Darmowa dostawa E-ZIMPAZ.PL

Koszty wysyłki i dostawa zamówień

Zamawiając w Naszym internetowym sklepie meblowym nie tylko kupujesz taniej bezpośrednio od producenta, ale także nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat związanych z dostawą na terenie Polski. Cały asortyment obowiązuje darmowa wysyłka bez względu na koszt zamówienia oraz ilość zakupionych przedmiotów. Krótko podsumowując - płacisz za produkty, nie ponosisz strat związanych z transportem wielkogabarytowym.

Jak wygląda dostawa?

Wyspecjalizowana firma / Własny transport

Korzystamy z zaufanej firmy specjalizującej się w wysyłce mebli na terenie całego kraju. Czas wysyłki od momentu nadania wynosi o 2 do 4 dni roboczych w zależności od rejonu Polski. Po nadaniu przesyłki klient otrzymuje informacje o oczekiwanej przesyłce. Kierowca kontaktuje się 1-2 dni przed dostawą podając przedział godzinowy w którym należy się go spodziewać. Meble dostarczamy również własnym taborem pojazdów w zależności od regionu kraju. Dostawa następuje w godzinach od 6.00 do 22.00. Niestety ze względu na układ logistyczny obejmujący duży obszar regionu Polski nie ma możliwości wyboru własnej godziny doręczenia.

KIEROWCA NIE WNOSI MEBLI DO MIESZKAŃ!

Kierowca nie ma obowiązku wnosić mebli do pomieszczeń
Każdy klient jest zobowiązany do zorganizowania pomocy podczas rozładunku mebli wielkogabarytowych takich jak meble tapicerowane czy duże kartony. Ze względu na cenny czas kierowcy oraz ilość kilometrów które zostały mu jeszcze do pokonania nie ma on obowiązku wnosić przedmiotów do mieszkań. Dostawa następuje od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22.

ZAWSZE SPRAWDZAJ PRZESYŁKĘ PRZY KIEROWCY!

Kontroluj swój zakup. Sprawdź go dokładnie!
Rozpakuj paczkę jeśli widzisz jakieś uszkodzenie w obecności kierowcy, zrób dokumentację fotograficzną oraz spisz specjalny protokół w przypadku uszkodzenia przesyłki. Firmy przewozowe są naszymi pośrednikami. Nie odpowiadamy za uszkodzenia wynikające z ich nieprawidłowego transportu. Zawsze jednak służymy pomocą w przypadku takiego nieszczęścia lecz bez wymienionych wyżej warunków i wspólnej współpracy z Tobą nie będziemy w stanie nic zrobić.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl