Darmowa dostawa na cały asortyment. Dołącz do Naszego Newslettera i zyskaj kod na 3% rabatu.

pytania? zadzwoń!

(+48) 694-630-217 lub napisz sklep@e-zimpaz.pl |

 pn - pt: 8:00 do 18:00, sb: 10:00 do 14:00

Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu?

Każdy kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Warunki jakie musi spełniać zwracany przedmiot:
- solidne i bezpieczne zapakowanie
- meble nie mogą być zmontowane oraz skręcone
- przedmiot nie może posiadać uszkodzeń oraz wad ukrytych

Zwrotom nie podlegają meble wykonywane na życzenie klienta według jego własnych kompozycji kolorów. Tyczy się to głównie mebli tapicerowanych wykonywanych w innych kolorystykach niż na zdjęciach z oferty sklepowej.

Koszty zwrotów pokrywa kupujący.

Zwroty prosimy przysyłać na adres firmy:

Stolarstwo-Tapicerstwo ZIM-PAZ
Mieleszyn 79a
98-430 Bolesławiec

Formularze zwrotu należy wysyłać na adres e-mail: z.p.meble@gmail.com

W temacie pisząc dużymi literami frazę "ZWROT" oraz nazwisko i miejscowość zamieszkania.

Jak dokonać reklamacji?

Każdy produkt oferowany w naszym sklepie jest objęty 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Gwarancji jednak nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne wynikające ze złego użytkowania mebli
- uszkodzenia wynikające ze złego montażu mebli
- uszkodzenia powstałe w skutek transportu kiedy klient nie sprawdził przesyłki przy kierowcy

Reklamacje można zgłaszać na dwa sposoby:
1). Wysyłając formularz na adres e-mail: z.p.meble@gmail.com
2). Wysyłając formularz pocztą polską na adres firmy który został napisany wyżej


Reklamowane elementy są naprawiane lub wymieniane na nowe. W przypadku reklamacji mebli tapicerowanych meble są zabierane przez kierowcę do siedziby firmy gdzie ulegają naprawie. Czas na odbiór reklamacji wynosi 3 tygodnie. Czas naprawy 14 dni roboczych. Do terminów należy doliczyć czas poświęcony na transport.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl