Promocje
Meblościanka BELLA biały/biały połysk
Meblościanka BELLA biały/biały połysk
1 049,00 zł 849,00 zł
szt.
Kanapa rozkładana LAURA
Kanapa rozkładana LAURA
1 345,00 zł 1 249,00 zł
szt.
Meblościanka ALEX dąb lefkas / biały połysk
Meblościanka ALEX dąb lefkas / biały połysk
929,00 zł 739,00 zł
szt.
Meblościanka ALEX biały / biały połysk
Meblościanka ALEX biały / biały połysk
929,00 zł 739,00 zł
szt.
Meblościanka BELLA dąb sonoma
Meblościanka BELLA dąb sonoma
959,00 zł 769,00 zł
szt.
Meblościanka VIVA sonoma + grafit
Meblościanka VIVA sonoma + grafit
919,00 zł 769,00 zł
szt.
Meblościanka VIVA kolor biały + grafit
Meblościanka VIVA kolor biały + grafit
919,00 zł 769,00 zł
szt.
Komoda VIVA kolor biały velvet
Komoda VIVA kolor biały velvet
420,00 zł 330,00 zł
szt.
Komoda VIVA stylowy kolor dąb sonoma
Komoda VIVA stylowy kolor dąb sonoma
420,00 zł 330,00 zł
szt.
Komoda BELLA dąb sonoma
Komoda BELLA dąb sonoma
419,00 zł 330,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu?

Każdy kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Warunki jakie musi spełniać zwracany przedmiot:
- solidne i bezpieczne zapakowanie
- meble nie mogą być zmontowane oraz skręcone
- przedmiot nie może posiadać uszkodzeń oraz wad ukrytych

Zwrotom nie podlegają meble wykonywane na życzenie klienta według jego własnych kompozycji kolorów. Tyczy się to głównie mebli tapicerowanych wykonywanych w innych kolorystykach niż na zdjęciach z oferty sklepowej.

Koszty zwrotów pokrywa kupujący.

Zwroty prosimy przysyłać na adres firmy:

Stolarstwo-Tapicerstwo ZIM-PAZ
Mieleszyn 79a
98-430 Bolesławiec

Formularze zwrotu należy wysyłać na adres e-mail: z.p.meble@gmail.com

W temacie pisząc dużymi literami frazę "ZWROT" oraz nazwisko i miejscowość zamieszkania.

Jak dokonać reklamacji?

Każdy produkt oferowany w naszym sklepie jest objęty 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Gwarancji jednak nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne wynikające ze złego użytkowania mebli
- uszkodzenia wynikające ze złego montażu mebli
- uszkodzenia powstałe w skutek transportu kiedy klient nie sprawdził przesyłki przy kierowcy

Reklamacje można zgłaszać na dwa sposoby:
1). Wysyłając formularz na adres e-mail: z.p.meble@gmail.com
2). Wysyłając formularz pocztą polską na adres firmy który został napisany wyżej


Reklamowane elementy są naprawiane lub wymieniane na nowe. W przypadku reklamacji mebli tapicerowanych meble są zabierane przez kierowcę do siedziby firmy gdzie ulegają naprawie. Czas na odbiór reklamacji wynosi 3 tygodnie. Czas naprawy 14 dni roboczych. Do terminów należy doliczyć czas poświęcony na transport.


Masz pytania? Służymy pomocą!
Tel: 695-552-312 | Email: sklep@e-zimpaz.pl

do góry
Promocja kończy się za:

00 dni 00 godz 00 min 00 sek

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl