DARMOWA DOSTAWA NA CAŁY ASORTYMENT W SKLEPIE!

Masz pytania? Chętnie pomożemy

+48 695 552 312 lub napisz sklep@e-zimpaz.pl

Wersje językowe
Producenci
Dostawa i realizacja



Czas realizacji zamówienia złożonego w sklepie


Czas realizacji mebli zamówień złożonych na meble jest uzależniony od ich kategorii.
- Meble tapicerowane: od 2 do 4 tygodni
- Meble twarde: od 2 do 6 tygodni
- Materace i inne: od 2 do 4 tygodni

Do podanych terminów należy doliczyć czas poświęcony na jego dostawę. Więcej szczegółów na ten temat można przeczytać niżej. Czas realizacji jest zmienny. Ma na niego wpływ między innymi okres urlopowy, długie weekendy oraz święta. Ze względu na duże zapotrzebowanie produktów meblarskich przed świętami Bożego Narodzenia realizacja może wydłużyć się nawet dwukrotnie dlatego też w tych terminach prosimy o kontakt z konsultantem.

Dostawa zakupionych produktów


Tradycyjna przesyłka kurierska
Drobne akcesoria wysyłamy firmą kurierską. Czas wysyłki od momentu nadania przeważnie wynosi 48 godzin poza okresem weekendowym. Klient dostaje do dyspozycji numer listu przewozowego oraz specjalny link do strony na której w każdej chwili może sprawdzić status przesyłki.


Wyspecjalizowana firma / Własny transport
Korzystamy z zaufanej firmy specjalizującej się w wysyłce mebli na terenie całego kraju. Czas wysyłki od momentu nadania wynosi o 2 do 7 dni roboczych w zależności od rejonu Polski. Po nadaniu przesyłki klient otrzymuje na skrzynkę pocztową numery na infolinie gdzie może uzyskać informacje o oczekiwanej przesyłce. Meble dostarczamy również własnym taborem pojazdów w zależności od regionu kraju.


KIEROWCA NIE WNOSI MEBLI DO MIESZKAŃ!

Kierowca nie ma obowiązku wnosić mebli do pomieszczeń
Każdy klient jest zobowiązany do zorganizowania pomocy podczas rozładunku mebli wielkogabarytowych takich jak meble tapicerowane czy duże szafy zapakowane w kartonach. Ze względu na cenny czas kierowcy oraz ilość kilometrów które zostały mu jeszcze do pokonania nie ma on obowiązku wnosić przedmiotów do mieszkań.

ZAWSZE SPRAWDZAJ PRZESYŁKĘ PRZY KIEROWCY!

Kontroluj swój zakup. Sprawdź go dokładnie!
Rozpakuj paczkę w obecności kierowcy, zrób dokumentację fotograficzną oraz spisz specjalny protokół w przypadku uszkodzenia przesyłki. Firmy przewozowe są naszymi pośrednikami. Nie odpowiadamy za uszkodzenia wynikające z ich nieprawidłowego transportu. Zawsze jednak służymy pomocą w przypadku takiego nieszczęścia lecz bez wymienionych wyżej warunków i wspólnej współpracy z Tobą nie będziemy w stanie nic zrobić.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl